1 Ιαν 2019

2019 ευχές για την παρέα του Tsoumbox!!!


Ήταν μια δύσκολη χρονιά αυτή που έφυγε, ίσως η δυσκολότερη...
...της σχεδόν 50χρονης ζωής μου, καθώς σε πολλά επίπεδα αποτέλεσε για μένα και τους οικείους μου μια δυσάρεστη περιπέτεια, με διαφόρων ειδών απώλειες που δεν αφορούν στον πολύ κόσμο!

Ωστόσο, μέσα απ' αυτόν τον κουρνιαχτό δυσάρεστων καταστάσεων και γεγονότων, βγήκε πάλι στο προσκήνιο ως προσωπική ανάγκη για επιβίωση αλλά και έκφραση, τούτο εδώ το blog, που παρέμενε ανενεργό σχεδόν για μια τετραετία...

Κι όπως έχω πει πάμπολλες φορές κι ακόμη μια ξεχωριστή τώρα, αυτό δεν θα 'ταν εφικτό χωρίς την στήριξη μιας σειράς ανθρώπων που μέσα απ' την επαγγελματική και την επιχειρηματική τους δραστηριότητα είχαν και τον τρόπο, εκτός απ' την διάθεση, να βοηθήσουν στις δύσκολες στιγμές, στηρίζοντας ταυτόχρονα την ελεύθερη έκφραση!

Μ' αυτή την ανάρτηση τους ευχαριστώ για μια ακόμη φορά κι εγώ και η A.n.d. Communication που μοιράστηκε πρώτη απ' όλους τις σκέψεις μου κι εύχομαι ο νέος χρόνος να 'ναι για όλη την παρέα και φυσικά, όλους εσάς τους χιλιάδες αναγνώστες, ακόμη πιο δημιουργικός...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου