23 Απρ 2012

Ευχαριστώ πολύ και... άι σιχτίρ!


Εδώ και πολύ καιρό έχω αποφασίσει να μην αφήσω να πέσει τίποτα κάτω. Εξάλλου, δεν έχω κρύψει πως η μέχρι πρότινος αγανάκτηση μου για οτιδήποτε, έχει γίνει θυμός, χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα επιτρέψω στο συγκεκριμένο συναίσθημα να με παρασύρει. Υπάρχουν όμως και όρια με τους θρασύτατους ψεύτες ή έστω ηλίθιους (διαλέγουν και παίρνουν), που κυκλοφορούν ανάμεσά μας και δεν κάνουν τίποτα άλλο απ' το να μας λούζουν με λάσπη…


Τι συνέβη και μ' έβγαλε απ' τα ρούχα μου; Ένας τύπος που λέτε (απ’ αυτούς που τους καλώ να διαλέξουν ρόλο στην κωμωδία που παίζουν), τον οποίο δεν γνωρίζω για να του τα πω τετ – α – τετ, πιάνει τελευταία ανθρώπους του χώρου και λασπώνει το όνομά μου λέγοντάς τους ότι «ο Τσούμαρης είναι ΑΕΚτζής και μάλιστα με… βούλα»! Προβάλει, δε, ως αποδεικτικό στοιχείο, την αναφορά του ονόματός μου σε forum οπαδών της Ένωσης, υποστηρίζοντας ότι βάσει αυτού έχω εγγραφεί σε συγκεκριμένο fan club το 1981 (σ.σ. όταν δηλαδή ήμουν 12 ετών)! 

Αν πρόκειται για συνειδητοποιημένο ψεύτη, ένα άι σιχτίρ αρκεί… Αν πρόκειται όμως περί ηλιθίου, που συν τοις άλλοις στερείται και της στοιχειώδους δυνατότητας ανάγνωσης των ελληνικών, τον πληροφορώ ότι: Η σελίδα που επικαλείται δεν είναι τίποτα περισσότερο από ενημερωτικό forum των εμπλεκομένων με το «Σκακιστικό τμήμα» της ΑΕΚ και ο προφανώς συνεπώνυμός μου αθλητής του συλλόγου, αναφέρεται σε λίστα επιδόσεων, όπου μεταξύ άλλων καθίσταται σαφές ότι είναι γεννημένος όταν εγώ τελείωνα το δημοτικό.

Κατά τα άλλα, ευχαριστώ που βρέθηκε κάποιος να μ’ ενημερώσει πως υπάρχει κι άλλος Χρήστος Τσούμαρης στον κόσμο τούτο, εκτός από μένα και τα κάμποσα – είναι αλήθεια – πρώτα μου ξαδέρφια, που όμως τυγχάνει να μην ασχολούνται με το σκάκι.

Υ.Γ. Αν με όλα αυτά δεν ξέρετε αν πρέπει να γελάσετε ή να κλάψετε, μην κάνετε τίποτα απ' τα δύο. Να θυμάστε μόνο δύο πράγματα... Πρώτον, ότι η βλακεία είναι ανίκητη και δεύτερον, ότι κάποιοι αιώνιοι... νικητές πίνουν καθημερινά καφεδάκι δίπλα σας. Πιθανότατα στη Λάρισα να 'ναι λίγο περισσότεροι από αλλού, αλλά τι να κάνουμε, την πόλη αυτή την αγαπάμε και με τα κακά της...

5 σχόλια:

  1. Το ''ΑΕΚτζης'' γραφεται ''αεκτζης''. Μονο στην ΑΕΛ κεφαλαια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο οπαδός γράφει όπως θέλει. Ο δημοσιογράφος (ανεξαρτήτως οπαδικής ταυτότητας) οφείλει να γράφει το γραμματικά ορθό. Όταν γίνει αυτό κατανοητό, θα γίνουν κατανοητά και πολλά ακόμη...

      Διαγραφή
    2. pantos me kefalaia to aektzis einai ligaki ipopto den peirazei oloi agapame kapoia omada pantos efxaristoyme gia ta simeia kaneis kali douleia

      Διαγραφή
  2. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΝΤΡΕΠΕΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΗΣ ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ ΤΗΝ ΑΕΚ. ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΚΟΝΟΜΗΣΕΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΑΝ ΥΠΑΛΛΗΛΌΣ ΤΗΣ ΑΕΛ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΙΖΗΣ ΚΑΙ ΟΠΑΔΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να 'σαι καλά φίλε μου. Κι εγώ σ' αγαπάω... Με την ευκαιρία, μήπως έχεις κι εσύ τίποτα αποδεικτικά στοιχεία να μου θέσεις υπόψη; Όσο για την υπαλληλική ιδιότητα που είχα στην ΑΕΛ και η οποία ξεκίνησε την επομένη της τιμωρίας στους Λύκους (Αύγουστος 2002 αν δεν ξέρεις, τελευταία θέση στη Γ' Εθνική), ενώ μετά τη φυγή του Σωτηρούλη πέρασε από χίλια κύμματα (παραιτήσεις, απολύσεις κτλ.), ένα έχω να πω: Τιμή μου και καμάρι μου που υπηρέτησα την ομάδα μου κι από κάποιο ενεργό πόστο, αφού δεν μπόρεσα να εκπληρώσω το όνειρό μου να γίνω ποδοσφαιριστής της! Με την ευκαιρία, να θυμηθείς να στήσουμε μια κρεμάλα στην πλατεία για τους επαγγελματίες ποδοσφαιριστές όλων των εποχών και των ομάδων, καλούς και κακούς, οπαδούς και μη, καθώς και όλους τους υπαλλήλους που πέρασαν ποτέ από τα γραφεία της κάθε ΠΑΕ, που 'χαν το θράσσος να πληρώνονται για τη δουλειά τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή