2 Δεκ 2014

Η απάντηση ενός ακόμη "αναγκαίου κακού"...


Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω αν όσα είπε σήμερα ο Γράφας, τα είπε γιατί έτσι ευθύς είναι ως άνθρωπος ή γιατί ξέρει πως μετράει ενδεχομένως ώρες! Ωστόσο, όπως και να 'χει τον ευχαριστώ ειλικρινά, για την επί προσωπικού απάντηση που μου έδωσε...


...αναφερόμενος σε προ αρκετών ημερών τηλεοπτικό σχόλιό μου, σύμφωνα με το οποίο είναι ένας ακόμη προπονητής του μεροκάματου, που δέχεται να συνεργαστεί με τον Πλεξίδα και να υποστεί τα βίτσια του. 

"Ήμουν και πέρυσι στη Β' Εθνική", μου είπε "και θα 'μαι ενδεχομένως και στη συνέχεια, αλλά σε κάθε περίπτωση δεν βιοπορίζομαι απ' την προπονητική"!   

Το αποδέχομαι και το σέβομαι ασφαλώς ως τοποθέτηση, με βάση την οποία όμως, αδυνατώ πλέον πλήρως να αντιληφθώ πως γίνεται να υπάρχουν ακόμη προπονητές που δίνουν τα χέρια και δέχονται να συνεργαστούν με έναν άνθρωπο που τους θεωρεί "αναγκαίο κακό", όπως επίσης ο ίδιος ο Γράφας επισήμανε στις σημερινές του δηλώσεις (σε μια συνέντευξη Τύπου όπου μόνο ο ίδιος, μιλούσε περίπου για μισή ώρα και την οποία θ' ακούσετε ολοκληρωμένη αύριο, όσοι δεν την ακούσατε απ' τη ζωντανή μετάδοση του ΟΚ RADIO 104.8)...

Υ.Γ. Σημειωτέον και χωρίς άλλο σχόλιο, ο Πλεξίδας θεωρεί "αναγκαίο κακό" τους πάντες, εκτός απ' τον εαυτό του... Γι' αυτό καταντήσαμε εδώ που καταντήσαμε!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου