12 Νοε 2018

Astra Sport συνέχεια...


Έκτακτη ήταν χθες βράδυ η απουσία του υπογράφοντα από τον σχολιασμό...

...του αγώνα και των λοιπών θεμάτων της ΑΕΛ στην εκπομπή Astra Sport, κάτι που οφείλω προφανώς να επισημάνω και δημόσια, ευχαριστώντας τους φίλους-τηλεθεατές που έσπευσαν να μου στείλουν μηνύματα ή να μου τηλεφωνήσουν διερωτώμενοι αν συνέβη κάτι προσωπικό ή αν προέκυψε κάποιο πρόβλημα στη συνεργασία μου με την παραγωγή της εκπομπής.


Όπως απ' την πρώτη μέρα που βγήκε η εκπομπή στον αέρα για τη φετινή σεζόν, έτσι κι απ' την επόμενη Κυριακή όλα θα μπουν και πάλι σε ομαλή ροή, χωρίς να λείπει κανένα κομμάτι στο παζλ.

Με την ευκαιρία μάλιστα και δεδομένου ότι δεν ανακοίνωσα ποτέ πριν επίσημα αυτή τη συνεργασία, δράττομαι της ευκαιρίας να ευχαριστήσω κατ' αρχάς τον Γιώργο Αποστολακόπουλο, που μου έκανε την σχετική πρόταση και φυσικά τον Λάζαρο Παπαδούλη, με τον οποίο και συμπαρουσιάζουν, δίνοντάς μου από κοινού την ευκαιρία να κάνουμε πάντα μια μεστή κουβέντα γύρω από ζητήματα που για την σημερινή ΑΕΛ, κάθε άλλο παρά συμβατικά είναι! Όπως για παράδειγμα από το 9ο ως το 26ο λεπτό του βίντεο που ακολουθεί...


Συνεχίζουμε λοιπόν...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου